• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

50 minutes ago, crni82 said:

Dijagnostiku za webasto imas na ali expresu. Istu koristti polar klima ako ides kod njih

Imas li neki link?

U principu trebalo bi da radi sa bilo kom koja koristi k liniju negde videh da sljaka i preko inpa ili vag com kabla ali ne nadjes nigde detaljnije  kako se ppvezuje i koji softver se koristi

Vranjin imas li neku ideju u diy varijanti za telestart?

Probao sam kada se na pin 1dovede +12v aktivira se i radi dokle god je spojen.kada se otkaci ulazi u fazu gasenja.

Usput da li je neko radio neki interfejs za dijagnostiku na vebastu?

Hteo bi da kad sa nekog kineskog daljinca daš impuls drži plus na pinku 1 i tako ti radi webasto ?

Prvo proveri da li je onda sve u normalnoj funkciji.

Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока

bas tako jeste sve je ok.kada na 1dovedes 12v startuje se,i radi.kada se otkaci ulazi u fazu hladjenja tj gasenja i posle nekog vremena se ugasi.narucio sam vec neku komandu.pa cu videti kako radi kada stigne

Webasto
follows. You only need 4 wires from the Webasto to make it run as just providing power to the 2 pin plug will not show anything (Even though the control unit will have powered up internally) 2 pin plug - Red and Black: +12v (Red or Purple to Pin 1) and ground (Black or Brown to Pin 2) - Connect these to the battery via a fused supply. Ensure the wire you use is heavy enough to support the current required to start and run the heater otherwise it will lose voltage and the heater will go in to failure mode. 6 pin plug - As follows: Pin 1 - Start/Run - Connect to a 12 volt supply to start and run the unit. It will run whenever there is 12 volts at this pin. Pin 2 - Diagnostic via K-Bus interface (do NOT put 12 volts to this wire as it may damage the Webasto control ECU) Pin 3 - Optional outside temperature sensor (Not required to run the heater) Pin 4 - 12 volt Output to switch on cabin heater van via a relay (Not required to run the heater) Pin 5 - Not used - Goes to optional accessory (Not required to run the heater) Pin 6 - Positive output to dosing pump (Connect to the pump and then the other wire from the pump to ground) So in summary. To run the heater you only need to connect the feed to the 2 pin plug, 12 volts to pin 1 on the 6 pin plug and then connect pin 6 to the dosing pump (This provides a 12 volt supply to the pump at a frequency of up to 5Hz and will make the pump turn on and off up to 5 times a second depending on required fuel input). If you are having trouble with the heater, you can download the Webasto Thermotest software from the Webasto website. Connect pin 2 of the 6 pin plug to any good quality K-line diagnostic interface and then you will be able to read any faults stored and clear them too and check the unit for functionality.  Hope that helps!

Te daljinske komande uglavnom daju jedan impuls. Nije problem to napraviti, POD USLOVOM DA NORMALNO FUNKCIONIŠE. Videću ovih dana pa dobiješ rešenje.

e narucio sam,ima tri moda izmedju ostalog i ovaj koji meni treba

Output working way:
Jog /Non-locked: Press a button is working/ on and loosen your finger on the same button is stop/ off. (A channel change needs a remote control button)
Auto-lock: Press one button for one time is working/ on and press the same button is stop/ off. (A channel change needs a remote control button)
Inter-lock / locked: Press a button is working/ on and press another button is stop/ off. (A channel change needs 2 remote control buttons)

I pruzis žice do kuće i eto daljinsko upravljanje [emoji5] . Šalim se.

Ako hoćeš još malo ku...nja uzmeš wi-fi modul i preko mobilnog ( android ) palis webasto.

Samo što je mali domet telefona kao predajnika.

• 1 month later...

stavio sam modul.neki sa ali expressa.za sada radi.videcemo za dalje.mada jos nisam resio problem do kraja sa webastom.radi 3-4min onda sambudje u fazu gasenja i ugasise i sledeci put ga mogu upaliti samo.poslee reseta.tj vadjenja osiguraca.ali  greje ,znaci i tih par min

• 1 year later...

Namestio takodje da radi na daljinski, odlicno radi. Posle minut, dva upali duvanje u kabini i lepo ugreje veoma brzo. Imam radio bez BC opcije, tako da u tom slucaju webasto radi samo kada se upali auto, nema opciju stelovanja paljenja kao kad je radio sa BC opcijom. Zato sam i izveo na daljinski da se pali, bas sam zadovoljan.