Recommended Posts

Pozdrav svima, 

Došao sam na forumu kao veliki fan i osoba koja podrzava BMW jer je to simbol uspjeha.

Dolazim iz BiH, imam 17 god, pohađam školu za Saobraćajnog Tehničara. 

Omiljeni mi je E39 no imam jedno pitanje; Pošto se dvoumim sto bih prvo uzeo za svoje auto (ne gledajte na to sto sam početnik, nisam osoba koja zeli da divlja na cesti nego jednostavno zelim da imam vozilo da u situacijama kada mi treba brzina da dobijem brzinu a i da gledam na ekonomsku stranu potrošnje i ostalo). Uzeo bi dizelaša ili 520d ili 530d, što vi mislite? 

Link to post
Share on other sites

Pozdrav I dobrodosao :)

Kao prvo, e39 je odlican auto ali je ipak za malo dublji dzep, ja bih bas voleo da ga imam ali kad dodje vreme da sipam u moj e36 sav sam srecan jer trosi ko upaljac a ide solidno. Srce govori 325 sa skoro 200ks ali pamet govori mangupe ne radis ni za prosek plate u Srbiji a ti bi da se kurcis :)  Ako imas para da sipas i da ga odrzavas e39, bez razmisljanja ali obavezno da nadjes u dobrom stanju inace skaci s'mosta odma :) E39 je auto vise za duza putovanja,prednost udobnost koja je na zavidnom nivou. Nisu bas stedljivi pogotovo ti dizeli sto bi hteo 10l ode ko od sale a to ti je 1600 1700din sto mnogi u srbiji nemaju ni dnevnicu toliko :P

 

Zavisi sta zelis od auta... Posto si mlad verovatno bi ti vise legao e36 ili e46...

 

Link to post
Share on other sites