pomoc test instrument table e46

gledao sam neke na youtube-u neke testove sa instrument tablom i dugmetom za reset km

zanima me sta moze tu da se vidi tj. moze li da pokaze nesto skriveno kao sto je vracanje kilometraze ili neki kvar i sta svaki od tih 19 testova znace i kako se rade , malo mi je nejasno

hvala

BUkvalno si me pretekao sa pitanjem!I mene interesuje zasta sluzi taj "meni" koji kod mene ide do 21.Znam samo da uradim test instrument table i da ponistim km do slijedeceg servisa ulja (onih 22000km sto idu unazad)Naravno ne mora da bude kod svakog od 22000km jer se u servisu to moze preko kompa podesiti.Nadam se da ce neko znati zasta sve te cifre sluze! :prankster2:

Ovo je konkretno za e39 ali mislim da je i za trojke isto

How to get to the OBC codes:

There are two buttons on the instrument panel. The button to the lower left of the speedometer is the reset button

for the trip odometer, which I'll call the Reset or R button. The button to the lower right of the tachometer is the

check control key, which I'll call the Check or C button. If you don't have both of these buttons—and the check

control indicator—on your instrument panel, this isn't likely to work for you.

The first step is to start the car. (It may also work if the key is turned to position 1 or 2 without staring the engine; I

didn't try.) Now hold in the Check button. The check control indicator will read "CHECK CONTROL OK". Keep holding

the button. After a few seconds the indicator will go blank, and after a few seconds more the indicator will display

"TEST-NR. 01". Now release the Check button.

At this point you can press the Check button briefly to cycle through each available test, or hold it in for a few

seconds to exit the test mode.

In each test, you can press the Reset button to cycle through any displays that might be available in the current test

(however, some tests use the Reset button to CHANGE the current value, which could be very bad—read the rest of

this page before using the Reset button!). Here's what comes up for test 01. The first line is the initial display, and

each subsequent line is displayed for each press of the Reset button. These displays are usually centered in the

check indicator, but I won't attempt to imitate that here. I've added comments to explain the displays I think I

understand.

TEST-NR. 01

FGSTNR: GM615xx (VIN serial number, censored)

K: 7744

BMWTNR: 8387061

CI:12 DI:06 BI:09

DAT: 43/98 (week and year of manufacture)

HW:04 SW:1100/1100

ZYL:08 M:4 S:4095 (cylinders, and what else?)

CAN:02 AEND:14

There's a lot of information here. You'll notice here that the OBC's native language is German—"cylinder" is

represented by ZYL because that's the abbreviation for the German word "Zylinder". You'll see other examples below

of German words and metric units appearing in these OBC displays, regardless of what language the OBC usually uses

to communicate with you.

At first, tests 01 and 02 are the only test you'll be able to access. The rest of the tests are normally locked. Test 02 is

simple:

TEST-NR. 02

(Instrument test)

This test works only when the key is in position 1, NOT when the car is running. Press Reset and all of the gauges and

lamps in the instrument cluster come to life. All the lamps except for the warning indicators (such as overheating

and low oil) come on. I presume the "idiot lights" are connected directly to their respective sensors so they still work

even if the OBC dies.

The speedometer and tachometer move on their own from one extreme to the other, so if you want to get a picture

of your speedometer reading 155 without leaving the garage, this is the way to do it. (This is not how I made my

autobahn video, though.

If you press the Check button to advance to test 03, then hit the Reset button, the indicator will display "LOCK: ON".

This refers to a lock function that will keep you out of most of the remaining tests.

To unlock these tests, add up the last five digits in your VIN number, producing a number from 0 to 45. With "LOCK:

ON" displayed, hit the Reset button again. The display will change to "LOCK: 00". If the VIN sum was 0, press Check.

Otherwise, press Reset until your VIN sum is displayed, then press Check. Press Check again until you get back to test

03. You'll know you got it right when you press Reset at this test and get the following displays (or something like

them):

TEST-NR. 03

SI-L: 0610

SI-TAGE: 0000

I assume these have something to do with the Service Indicator function. Maybe there's a way to reset it from here?

I've read that the service indicator timer uses fuel consumption rather than miles or time.

I'm told the SI-L reading indicates the number of liters consumed since the last service. On my car, it's too high to

refer to liters consumed—by a factor of two or so—unless there's some starting offset. I'll keep track of it for a while

and see if I can figure it out.

On this basis, SI-TAGE should be days since the service indicator was last reset.

Here's the rest of what I saw. Note that I've replaced some of the numbers with X's where they can vary according to

the operation of the car. Test 04, for example, has two displays related to fuel consumption.

TEST-NR. 04

VBR: xx.x L/100KM (mileage)

VBR: x.x L/HR (fuel consumption in liters/hr)

This test shows the current rate of fuel consumption—think of it as a digital version of the mileage gauge. Someone

was recently wondering how quickly his car consumes fuel while idling—mine reports 1.3–1.6 liters per hour, or about

50 hours of idling on a full tank.

TEST-NR. 05

RW-VBR: xx.x L/100KM (average mileage)

RW: xxx KM (range)

I get about 14.3 miles per gallon overall, but your mileage, of course, will vary.

TEST-NR. 06

TNK: 7.5/31.0/38.5L (current fuel levels: left, right, total)

TNKANZ: 39.4L PHASE1 (average total fuel level)

This test relates to the fuel tank. I left the numbers in to assist with the explanation, but you'll get different

numbers. The first two numbers seem to be independent fuel-level measurements; the third is the sum of the first

two. My car has some kind of "reserve" gas tank with a rated capacity of "approximately 10 liters", so maybe the first

number is the reserve tank. The first two readings bounce around a lot when the car is moving, suggesting that the

fuel-level sensors respond fast enough to show the fuel sloshing around in the tank.

The first value also starts out higher than it ought to be and declines over the first ten minutes of operation to a

stable value. The second number starts out low and increases, while the third number remains relatively stable but

still moves around. For example, on my first trip after making these measurements, the TNK values started out at

19.6/19.7/39.3 and declined to 6.9/31.2/38.1 within a few minutes. I assume the dashboard fuel gauge ignores the

first value as long as there's fuel left in the main tank, since it seems fairly consistent from one trip to the next. I've

had trouble with my OBC being overoptimistic about its driving range estimates right after the car is started when

the tank is near empty, though, and I think this shows why.

The German word Anzahl means "quantity". The TNKANZ value seems to indicate the average fuel level over some

period. And what does PHASE1 mean?

TEST-NR. 07

KTMP: xxx°C (engine core temperature)

N: xxxxx U/MIN (engine RPM)

ATMP: +xx.0°C (ambient temperature)

It was 65°F when I took these readings (about 18°C) and the core temperature stabilized at about 108°C, which

seems about right. My car idles at about 500 RPM, a value which is difficult to read precisely from the tachometer.

TEST-NR. 08

V: xxx KM/H (current velocity)

TEST-NR. 09

VB: xx.x V (battery voltage)

Tests 08 and 09 have just one display each, and both are somewhat useful. My battery voltage, idling in the garage,

was around 13.5 V.

TEST-NR. 10

LAND: 02 US (country of sale?)

TEST-NR. 11

EINHEIT 1: F7

EINHEIT 2: FA

EINHEIT 3: 4A

Einheit means "unit". Units 1 through 3, then, and each seems to have a hexadecimal (base-16) number associated

with it. Intriguing, eh? It gets better later on.

TEST-NR. 12

VANK: xxx.x KM/H

ANK: --:--

On my car, VANK was 077.6 KM/H. Could ANK be from the German word Ankunftszeit for "time of arrival"? That would

explain why it was blank, since I didn't have a destination programmed when I read out these values. In this case,

VANK could be average speed for the purpose of calculating time of arrival, left over from the last trip.

TEST-NR. 13

GONG?

This one is the audio equivalent of Test 02. Instead of testing the lights, it tests the sounds. You'll hear, in order, the

tones for the Memo, Outdoor Temperature Alert, Limit/Code, and Check Control chimes.

TEST-NR. 14

DIAG: 1 C7 81 000

DIAG: 2 00 00 000

DIAG: 3 00 00 000

DIAG: 4 00 00 000

DIAG: 5 00 00 000

These would presumably change if your car has accumulated diagnostic codes for some failure. I don't know what C7

81 means; I've seen my car do the occasional strange thing, but nothing bad has happened. At least as far as I know.

Now, here we get into the most intriguing test:

TEST-NR. 15

PORT A00: xxxxxxxx

PORT A01: 00000111

PORT A02: xx0x0001

PORT A03: 00000011

PORT A04: 000x0101

PORT A05: 001B1111

PORT A06: 00110101

PORT B00: xxxxxxxx

PORT B01: 00100010

PORT B02: xx0x0110

PORT B03: x0111001

PORT B04: 000x1111

PORT B05: 11100111

PORT B06: 00000000

Here we have some cool stuff. These appear to be register values from some type of microprocessor, displayed in

binary. The 0's and 1's showed here were stable when I read out these values; the x's were toggling between 0 and 1.

I didn't take any time to try to figure out what these bits mean, with one exception:

Notice the "B" in register A05—I discovered that this bit is connected to the button on the turn-signal stalk that

controls the on-board computer (OBC) displays that normally appear in the check control indicator. Normally this bit

is 0; press the OBC stalk button and it goes to 1.

TEST-NR. 16

OELTEMP: -48°C

This means "oil temp," but I'm pretty sure the oil was a lot warmer. In fact, I'm pretty sure there isn't anything on my

car that can be this cold. So it's a mystery.

TEST-NR. 17

RCC-EMPF.: ----MIN

I have no idea what this means.

TEST-NR. 18

(No response to Reset on this test.)

TEST-NR. 19

LOCK: OFF (press Reset to turn the lock back on)

TEST-NR. 20

KVBR: 1000

This "test" is actually a way to adjust the OBC's fuel consumption factor. There's a sensor in the fuel injector system

that indicates fuel consumption back to the OBC. This "KVBR" value is used to calibrate that sensor using the

following process:

1. Reset one of the OBC mileage indicators and the trip odometer, and fill your tank.

2. Record the actual fuel consumption for your car over a long period (one to two months at least).

3. Divide this reading into the trip odometer value to calculate your actual mileage.

4. Divide this result by the OBC indicated mileage over the same period and multiply by 1000.

You now have your fuel consumption factor. To enter the factor into the OBC, get into Test 20 and press Reset. This

will start the KVBR value counting down. It will count down to 750, then start over at 1250. A crude user interface to

be sure, but it works.

You probably don't need to change the KVBR value; the default value of 1000 should be accurate. And if your

calculated fuel consumption factor is outside the 750–1250 range, there's probably something wrong.

TEST-NR. 21

RESET?

Be careful here too—I didn't try the Reset button on this one, because I assume it resets the whole OBC. This could

be a very bad thing.

Mrzi me da prevodim... :acute:

Како доћи до ОБЦ кодова:

Постоје два дугмета на инструмент табли. Дугме у доњем левом од брзиномера је ресет дугме

за путовање бројчаник, који ћу назвати ресет или Р дугме. Дугме у доњем десном на обртомер је

Проверите контролни тастер, који ћу назвати Провера или "Ц". Ако немате оба ових дугмади и проверите

контролна лампица-на инструмент табли, то није вероватно да ће радити за вас.

Први корак је да покренете аутомобил. (То такође може радити ако је укључен тастер за позицију 1 или 2 без буље мотора, ја

није покушао) Сада држите у Провери дугме.. Проверите контролна лампица ће писати "Цхецк цонтрол реду". Кееп Холдинг

дугме. После неколико секунди лампица се искључује, и после неколико секунди више индикатор ће се приказати

"Тест НР 01.." Сада пустите дугме Провери.

У овом тренутку можете да притиснете дугме Цхецк кратко да кроз сваки циклус доступни Тест или држите га за неколико

секунди да бисте изашли из мода за тестирање.

У сваком тесту, можете да притиснете дугме Ресет да бисте се кретали кроз било који показује да може бити доступан у текућем тесту

(Међутим, неки тестови користе Ресет тастер да бисте променили садашњу вредност, која би могла бити веома лоше Прочитајте остатак

ову страну пре него што употребите дугме Ресет). Ево шта долази се на тесту 01. Прва линија је почетни екран, као и

сваки наредни ред је приказан за сваки притисак на дугме Ресет. Ови екрани су углавном центриран у

Проверите индикатор, али нећу покушати да имитира да је овде. Додали сам коментаре да објасним приказује Мислим да сам

разумети.

ТЕСТ-Нр. 01

ФГСТНР: ГМ615кк (ВИН-серијски број, цензурисан)

К: 7744

БМВТНР: 8387061

ЦИ ДИ 12: 06 БИ: 09

ДАТ: 43/98 (недеља и година производње)

ХВ: 04 СВ: 1100/1100

Зил: 08 М: 4 С (? Цилиндри, и шта још) 4095

ДА: 02 АЕНД: 14

Овде је доста информација. Овде ћете приметити да је ОБЦ матерњи језик је немачки "цилиндар" је

представљају Зил јер је то скраћеница за немачке речи "Зилиндер". Видећете другим примерима у наставку

немачке речи и метричких јединица који се појављују у овим ОБЦ приказује, без обзира на ком језику ОБЦ обично користи

да комуницирају са вама.

У почетку, тестови 01 и 02 су једини тест моћи ћете да приступите. Остатак теста су обично закључана. Тест је 02

једноставно:

ТЕСТ-Нр. 02

(Инструмент теста)

Овај тест ради само када је кључ у позицији 1, а не када ауто ради. Притисните Ресет и све мерила и

лампе на инструмент табли долазе у живот. Све лампе изузев упозорење показатеља (као што је прегревање

и ниске уље) хајде. Претпостављам да "Идиот Лигхтс" су директно повезани са својим сензорима тако да они и даље раде

чак и ако умре ОБЦ.

Брзиномер и обртомер крећу на сопственим из једне крајности у другу, тако да ако желите да добијете слику

Ваше брзиномер читања 155 без напуштања гаража, ово је начин да то урадите. (Ово није како сам направио мој

Аутобахн видеа, ипак.

Ако притиснете дугме Провери да напредује за тестирање 03, затим притисните дугме Ресет, индикатор ће се приказати положај "ЛОЦК: ОН".

Ово се односи на функцију закључавања који ће вас држи даље од већине преосталих тестова.

Да бисте откључали ових тестова, додати до последњих пет цифара у ВИН број, производња број од 0 до 45 година. Са "лоцк:

О "приказан, притисните дугме Ресет поново приказ ће се променити." ЛОЦК. 00 "Ако ВИН-сума је 0, притисните Цхецк.

У супротном, притисните Ресетуј све док ВИН-збир је приказан, а затим притисните Цхецк. Притисните Проверите поново док се не вратим да тестирате

03. Ви ћете знати да је у праву када притиснете ресет на овај тест и добити следеће приказује (или нешто слично

их):

ТЕСТ-Нр. 03

СИ-Л: 0610

СИ-Таге: 0000

Претпостављам они имају неке везе са индикатор функцију. Можда постоји начин да га ресетујете одавде?

Прочитао сам да је индикатор тајмера користи потрошња горива него миља или време.

сам рекао да сам СИ Л читање указује број литара троши од задњег сервиса. На мом ауту, то је сувише високо да

погледајте литара троши по фактором два или тако ако има неких почетних офсет. Ја ћу пратити га за време

и видите да ли могу да га схватим.

На основу тога, СИ-Дана треба да буде дана од индикатор је последњи пут ресетована.

Ево остатак онога што сам видео. Имајте на уму да сам заменио неке бројеве са Кс, где могу да варирају у зависности

рад аутомобила. Тест 04, на пример, има два екрана се односе на потрошњу горива.

ТЕСТ-Нр. 04

ЦБР: кк.к л/100км (километража)

ЦБР: к.к Л / х (потрошња горива у литрима / х)

Овај тест показује садашње стопе потрошње горива-мислим да је то дигитална верзија километража колосека. Неко

Недавно је питате како брзо његов аутомобил троши гориво, док празан ход-мина извештаји 1.3-1.6 литара на сат, или око

50 сати рада у неутралном положају на пун резервоар.

ТЕСТ-Нр. 05

РВ-ЦБР: кк.к л/100км (просек километража)

РВ: КСКСКС КМ (опсег)

Добијам око 14,3 миља по галону у свему, али ваш километража, наравно, ће варирати.

ТЕСТ-Нр. 06

ТНК: 7.5/31.0/38.5Л (Тренутна гориво нивоа: лево, десно, укупно)

ТНКАНЗ: 39.4Л ПХАСЕ1 (просечан укупан ниво горива)

Овај тест се односи на гориво. Оставио сам бројеве да помогне са објашњењем, али ћете добити различите

бројева. Прва два броја се чини да буду независни горива нивоу мерења, трећи је збир првих

два. Мој ауто има неку врсту "резерве" цистерна за гас са номиналним капацитетом од "око 10 литара", тако да можда први

број резервних резервоара. Прва два очитавања Боунце око много када је возило у покрету, што сугерише да

горива на нивоу сензори реагују довољно брзо да покаже горива око слосхинг у резервоару.

Прва вредност је такође почиње већи него што је требало да буде и падове током првих десет минута рада на

стабилне вредност. Други број започиње ниске и расте, док је трећи број остаје релативно стабилан, али

и даље се креће око. На пример, мој први пут након што ових мерења, ТНК вредности је почео у

19.6/19.7/39.3 и одбио је да у року од 6.9/31.2/38.1 неколико минута. Претпостављам таблу мерач горива игнорише

прва вредност све док има горива остало у главни резервоар, јер се чини прилично у складу са једног пута на други. Сам

имао проблема са мојим ОБЦ су овероптимистиц око домет вожње процене одмах после ауто је почело када је

Резервоар је близу празан, ипак, и мислим да то показује зашто.

Немачка реч Анзахл значи "квантитета". ТНКАНЗ Вредност изгледа да указује на просечан ниво горива над неким

периода. И шта ПХАСЕ1 значи?

ТЕСТ-Нр. 07

КТМП: КСКСКС ° Ц (мотор Цоре температура)

Н: ккккк / мин (броја обртаја мотора)

АТМП + кк.0 ° Ц (температура)

Било је 65 ° Ц, када сам преузео тим читања (око 18 ° Ц) и Цоре температура се стабилизовала на око 108 ° Ц, који

Чини се о праву. Мој ауто идлес на око 500 обртаја, вредност која је тешко да се прецизно чита из тахометар.

ТЕСТ-Нр. 08

В: ккк км / х (Тренутна брзина)

ТЕСТ-Нр. 09

ВБ: кк.к В (напон батерије)

Тестови 08 и 09 имају само један екран сваки, и оба су нешто корисно. Мој напон батерије, празан ход у гаражи,

износио је око 13,5 В

ТЕСТ-Нр. 10

ЗЕМЉА: 02 САД (држава продаје?)

ТЕСТ-Нр. 11

Еинхеит 1: Ф7

Еинхеит 2: ФА

Еинхеит 3: 4А

Еинхеит значи "јединица". Јединице од 1 до 3, онда, и сваки изгледа да је хексадецимални (база-16) број повезан

са њим. Интригантан, зар не? Боље добија касније.

ТЕСТ-Нр. 12

ВАНК: ккк.к Км / Х

Анк: --:--

На мом ауту, ВАНК је 077,6 км / х. Да ли се из Анк немачке речи Анкунфтсзеит за "време доласка"? То би

објасни зашто је празно, јер нисам имао дестинацију програмирани када сам прочитао ове вредности. У овом случају,

ВАНК може бити просечну брзину у циљу израчунавања време доласка, преостало из последњег путовања.

ТЕСТ-Нр. 13

Гонг?

Ово је аудио-еквивалент 02 теста. Уместо тестирања светла, то звучи тестове. Ви ћете чути, да би,

тонове за мемо, спољна температура Упозорење, ограничавају / код и проверите контрола звона.

ТЕСТ-Нр. 14

Диаг: 1 Ц7 81 000

Диаг: 2 00 00 000

Диаг: 3 000 00 00

Диаг: 4 00 00 000

Диаг: 5 00 00 000

То би вероватно променити ако ваш аутомобил има акумулиране дијагностички кодови за неке неуспех. Не знам шта Ц7

81 значи, видео сам мој ауто да повремено чудно ствар, али ништа лоше није десило. Барем колико ја знам.

Сада, овде ћемо ући у најинтригантнији теста:

ТЕСТ-Нр. 15

ЛУКА А00: кккккккк

ЛУКА А01: 00000111

ЛУКА А02: кк0к0001

ЛУКА А03: 00000011

ЛУКА А04: 000к0101

ЛУКА А05: 001Б1111

ЛУКА А06: 00110101

ЛУКА Б00: кккккккк

ЛУКА Б01: 00100010

ЛУКА Б02: кк0к0110

ЛУКА Б03: к0111001

ЛУКА Б04: 000к1111

ЛУКА Б05: 11100111

ЛУКА Б06: 00000000

Овде имамо неке цоол ствари. Ови изгледају као да се региструјете вредности од неке врсте микропроцесора, приказана у

бинарни. 0 и 1 је показао ту су стабилни када сам прочитао ове вредности, Кс је пребацивање између 0 и 1.

Нисам узети било које време да покуша да схвати шта значи ова бита, са једним изузетком:

Обавештење "б" у регистар А05-открио сам да је ово мало је повезан дугме на ред-сигнала стабљика која

контроле Путни рачунар (ОБЦ) приказује које се обично појављују у проверите индикатор контроле. Нормално ово мало

је 0, притисните дугме ОБЦ стабљике и иде на-1.

ТЕСТ-Нр. 16

ОЕЛТЕМП: -48 ° Ц

То значи "уље Темп", али сам прилично сигуран уље је много топлије. У ствари, ја сам прилично сигуран да нема ништа на мом

аутомобил који се може ово хладно. Дакле, то је мистерија.

ТЕСТ-Нр. 17

ПЗП-ЕМПФ: ---- мин.

Ја немам појма шта то значи.

ТЕСТ-Нр. 18

(Нема одговор на Ресетуј на овом тесту.)

ТЕСТ-Нр. 19

ЛОЦК: ОФФ (притисните да укључите Ресетовање закључавање поново)

ТЕСТ-Нр. 20

КВБР: 1000

Овај "тест" је у ствари начин да се подеси ОБЦ је фактор потрошње горива. Постоји сензора у систему за гориво ињектор

који показује потрошњу горива Назад на ОБЦ. Овај "КВБР" вредност се користи за калибрацију сензора који користе

следећи процес:

1. Ресетуј један од ОБЦ километража показатеља и путовања бројчаник, и испуните свој тенк.

2. Рекорд стварној потрошњи горива за ваш аутомобил током дугог временског периода (један до два месеца најмање).

3. Поделите ову читања у вредности путовање бројчаник за израчунавање ваше стварне километраже.

4. Подели овај резултат од ОБЦ назначено километража у истом периоду и помножити са 1000.

Сада имате своју потрошњу горива фактор. Да бисте унели фактор у ОБЦ, ући у тест 20 и притисните ресет. Овај

ће почети КВБР вредност бројања доле. То ће доле рачунати на 750, а онда све испочетка у 1250. Сирове кориснички интерфејс за

будите сигурни, али ради.

Вероватно не треба да промените КВБР вредност, подразумевана вредност 1000 треба да буде прецизан. А ако ваш

обрачунава потрошња горива фактор је изван опсега 750-1250, вероватно нешто није у реду.

ТЕСТ-Нр. 21

РЕСЕТ?

Будите пажљиви и овде-нисам покушао ресет дугме на ово, јер претпостављам да ресетује читав ОБЦ. Ово би могло да

бити веома лоша ствар.

GOOGLE-PREVODIOC!!! :dance3:

Ovo ne funkcionise na moj e46!Kao prvo ja u ovaj "meni" ulazim tako sto 1.ubacim kljuc u bravu 2.pritisnem lijevo dugme (za resetovanje km) i onda okrenem kljuc u 1 poziciju!Tada mi se prikaze "reset" 1. i ako odmah ne pritisnem ponovo lijevo dugme pokaze se "11100" __1.0 ,sto su 5 zadnjih oznaka broja sasije mog BMW-a!Pritiskanjem desnog dugmeta-ne dobijam nista,ni kad ga pritisnem i drzim!Kad opet pritisnem lijevo dugme,umjesto zadnjih 5 brojeva sasije pojave se neki drugi brojevi i __1.1,pa kad opet pritisnem opet neki brojevi i __1.2 i tako do __1.7!Pojma nemam sta ti brojevi znace!Ako uradim ovako:1.ubacim kljuc u bravu 2.pritisnem lijevo dugme i okrenem kljuc u 1 poziciju i kad mi se pojavi "reset" __1. pa odmah opet pritisnem lijevo dugme pojavi se "reset" __2. pa ako opet pritisnem pojavi se "reset" __3. i tako ako uzastopno pritiskam lijevo dugme ide mi do "reset" __21.!!!Ako se zadrzim na bilo kojem broju osim broja __2. onda se "meni" sam ugasi i ponovo mi na displeju pise predjena km i ona km sto se resetuje lijevim dugmetom!Ako se zadrzim na "reset" __2. onda ono predje u "reset __2.0 i ako opet pritisnem lijevo dugme,uradi se test instrument table tj popale se sve lampice i sve kazaljke odu do maksimuma i vrate se!<embed src="http://img51.imageshack.us/flvplayer.swf?f=Maa9" width="640" height="380" allowFullScreen="true" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"/>

Uploaded with <a target='_blank' href='http://imageshack.us'>ImageShack.us</a>

Evo na engleskom, ko slabo razume neka ubaci tekst u http://translate.google.com :

Instructions to access the hidden OBC functions:

Hold Trip Reset while turning ignition key to on position

OBC should show "Test"

Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features

Wait for display to show "Off"

Depress Trip Reset for 1/4 second and release it

With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s

BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes

nr example description

1 Car Engine and cluster data

1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits)

1.1 4nnn K-number

1.2 690236 Cluster Part #

1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)

1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000)

1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster

1.6 Not used

1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44)

2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers,

indicators and LEDs to confirm function

3 SI Data

3.0 1098 Used fuel in liters since last SI (Service Inspection)

3.1 0231 Periodic inspection days; elapsed days (since last SI)

4 Momentary Consumption

4.0 0145+ Instant fuel consumption - 0145=14.5 liters/100km

4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour

5 Distance Gone Consumption

5.0 082 Average mileage; 082=8.2 liters/100km

5.1 0536 Calc. km to refuel (momentary distance to go)

6 Fuel Level sensor inputs in liters

6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters

6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters

6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase

7 Temperature and Speed

7.0 021+ Coolant/Engine temperature (2.1C)

7.1 130 Ambient/Outside temperature - chg met 5 pts. 125/130/135

7.2 + Engine speed / Current RPMs 1/min

7.3 + Vehicle speed / Current Speed in km/hour

8 Input value in HEX form

8.0 1d0+ System voltage ADC-Value Hex code

8.1 26C33C+ ADC Values HG left/HG right

8.2 0000 ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.)

8.3 18C ADC Value outside temperature

9 Battery

9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v

9.1 242013+?

9.2 074_78+?

9.3 0011+?

10 Not used

11 Not used

12 Not used

13 GonG Gong Test

14 Not used

15 Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high

1st-belt contact, seat belt fastened=0; 2) ignition lock contact, key inserted=0; 3) door contact, door open=0; 4) clock button pressed=0; 5) SI reset=0, for reset=0; 6) EGS transmission failure=0

Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active

1) Gong output; 2) Brake warning lamp; 3) Low fuel warning lamp; 4) EGA lamp; 5) seat belt lamp; 6) manipulation dot

16 Not used

17 Not used

18 Not used

19 Lock Status; unlocks functions in range 3-18

19.0 L-On/L-Off Unlock: press button when "L-Off"

20 Not used

21 Software Reset; reset OBC settings

00 End of test

E ovo radi na mog BMW-a!Ha,ha,ha ne mogu da vjerujem kakvih podataka sve ovdje ima!Svaka cast zYx!!!Hvala! :dance3: Ali sad imam drugi problem a o tome cu otvoriti novu temu!Interesantno je! :rolleyes: