INFO 335 drift


Recommended Posts

1resize.jpg2_resize.jpg3_resize.jpg

Treba mi info o ovom autu,ko ga je radio,kako je uradjen...sve sto bi bilo korisno...trenutno je u Bg i danas sam ga gledao,onoliko oliko vidim bez kljuca da je dosta potrosen ali nista ne resivo,osnovu ima..

Link to post
Share on other sites

moje misljenje je da je auto izuzetno u bedaku, sa sto na sat popreko digne mu se jedan prednji tocak 30cm od zemlje... radjen je u futogu

jel to resivo? sta mislis da bi trebalo odraditi za drljanje na driftu? ja sam pocetnik i ne idem na nesto full sredjen auto,prvo da se uvozam pa da uzimam ozbiljan auto....

Link to post
Share on other sites

ne znam auto kakav je ali da je dobar Savic ga ne bi prodavao nego bi ga vozio na driftu. to je moje misljenje

sve ima svoju cenu...sada je duplo(mozda i vise) jeftiniji nego kad je uzet..zbog toga pitam i razmisljam..moja kocka je kod limara i ojacava zadnji most,tamo gde idu trapovi nazad itd...za par dana ce biti gotov i zdrav,razmisljam da li da nastavim sa radovima ili uzmem ovaj gotov i odradim sta reba..:unsure:

Link to post
Share on other sites

evo jos par slika,videcu ovih dana detaljno kakav je auto pa cu mozda napraviti neki dogovor...moju kocku sam resio da zavrsim do kraja...

Fotografija1024.jpgFotografija1027.jpgFotografija1032.jpgFotografija1020.jpgFotografija1029.jpgFotografija1030.jpg

Link to post
Share on other sites

A lepo izgleda kocka na slikama, prednji branik i hauba su katastrofa ali sve ukupno lepo izgleda, e sad kakvi su trapovi i motor to ne znam, koja je suma u pitanju?

Link to post
Share on other sites

Video sam je juce kao da je bila u drugom svetskom ratu!Sta ce ti to

nije sve u limu,ima 3.5 sa kontra menjacem,hidro rucnu,2 kadice,roll bar...zadnji trap dobar,prednji nisam video ali to je malo ulaganja...imas gotov auto za manje para nego sto bi te izaslo sredjivanje neke kocke za drift...mene moja vec kosta vise a ni blizu nije zavrsetka radova...