wice 0 Posted September 13, 2014 Author Report Share Posted September 13, 2014 merio sam skinutom potokomeru na spoljnim pinovima je senzor i oko 500 oma je otpor,a na unutrasnjim je klapna i kada je na polozaju za ler onda je oko 400oma do polovine dize do 3600 onda pocne da opada i kada je klapna skroz otvorena onda je 800 oma ,sa 4 pina je Link to post Share on other sites
vranjin 0 Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 Ili nesto nisi dobro merio ili ne valja protokomer. Kad zakreces klapnu otpor mora konstantno da raste a i otpor temper senzora nesto ne stima. pinovi 1-signal za temperaturu 2-signal sa klapne 3-napajanje +5V 4-masa Upali auto i meri napone, to ti je najsigurnije a tako ces proveriti i svu instalaciju vezanu za protokomer. Link to post Share on other sites
wice 0 Posted September 13, 2014 Author Report Share Posted September 13, 2014 ovako otpor temp enzora sam merio izmedju 1 i 4 a otpor sa klapne izmedju 2 i 3 sto bi se reklo da nisam dobro merio ako sam dobro razumeo onda za klapnu trebam da merim izmedju 2 i 4? jbg vise ne mogu ni da ga upalim,kao sto rekoh pre neki dan sam uspevao da ga upalim sa otkacenim plavim davacem ali je radio na 3000 medjutim sada ne mogu da ga upalm Link to post Share on other sites
vranjin 0 Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 Ne moras paliti auto. Skini prozokomer, svuci gumicu sa dzeka, prikopcaj ga i daj kontakt. Rukom zakreci klapnu i meri. Meri na svim pinovima napone. Link to post Share on other sites
777.boban 0 Posted September 14, 2014 Report Share Posted September 14, 2014 Jesi probao sa drugim kompom? Link to post Share on other sites
wice 0 Posted September 14, 2014 Author Report Share Posted September 14, 2014 nisam nemam drugi,al je lepo radio pre detije :( Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 9, 2014 Author Report Share Posted October 9, 2014 hladnjak od tds odlicno radi, na benzin nece da pali,na plin pali i radi ok,pumpa baca gorivo,kaco sam dijagnostiku,nema gresaka,jedini ocitava temperaturu usisanog vazduha -50 ,kada otkacim protokomer -56,mislim da je tu problem Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 13, 2014 Author Report Share Posted October 13, 2014 ima li neko ideju?da li je moguce da nece da upali na benzin zbg protokomera?na plin pali i lepo radi,ali na benin samo se nakaslje i nece.a pre detonacije je super radio Link to post Share on other sites
bemveac 0 Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 a da raskacis protokomer? Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 14, 2014 Author Report Share Posted October 14, 2014 opet nece da upali,kacio sam dis preko ads softvera ne vidi greske,ali jedino sto sam primetio da prijavljuje temp usisanog vazduha -56 Link to post Share on other sites
777.boban 0 Posted October 14, 2014 Report Share Posted October 14, 2014 Ma koji bre senzor temp vazduha,m20 mora da upali ako dobije benzin i svecica baci struju,manite se senzora i ostalih gluposti.Iscupaj dizne iz raila i zaverglaj ga,ako baci gorivo proveri varnicu i on mora da pali,kako ce da radi to zavisi od protokomera i tih glupavih senzora,ali mora da upali pa makar radio kao traktor. Posto kazes da na plinu radi znaci da varnicu ima,ostaje ti da proveris benzin,znaci regulator pumpa dizne komp,i to je to. Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 19, 2014 Author Report Share Posted October 19, 2014 upalio sam ga sa protokomerom koji je bio nece nikako,po malo se nakaslje nasao sam protokomer od opel calibre 2.0 8v , isto ima motronic ubrizgavanje, i upalio je na cvrgu,lepo pali lepo radi. Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 25, 2014 Author Report Share Posted October 25, 2014 i intresuje me sta ide na slobona mesta ispod zadnjeg sedista od modula Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 25, 2014 Author Report Share Posted October 25, 2014 i posto su kompletna vrata sa centralnom i podizacima prebacena sa 95tog da li je potrebno menjati i general modul? posto negde na netu procitah da se razlikuje modul do 91 god i od 91ve Link to post Share on other sites
777.boban 0 Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 i intresuje me sta ide na slobona mesta ispod zadnjeg sedista od modula Na crni dzek ide instalacija za elektro siber,sta jos imas slobodno? Link to post Share on other sites
777.boban 0 Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 i posto su kompletna vrata sa centralnom i podizacima prebacena sa 95tog da li je potrebno menjati i general modul? posto negde na netu procitah da se razlikuje modul do 91 god i od 91ve Ima razlike u modulima Link to post Share on other sites
CasperBg82 0 Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Ima razlike u instalaciji na kolima i modulima, ali instalacija u vratima do dzeka na stubu mislim da ne bi trebalo da se razlikuje Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 26, 2014 Author Report Share Posted October 26, 2014 @BOBAN POSALJI MI INSTALACIJU ZA SIBER cek sta je onda potrebno da zamenim tj prepravim da bi sljakalo,znaci vrata i instalacija u vratima,podizaci i motori centralne su sa 95 god a sasija je 88o.inace na sasiji ima instalacija za sve i svasta,od klime ,podizaca, tj postoje kablovi i dyekovi.znaci hocu da namestim da radi centralna i podizaci,koji inace nisu bili na kolima, u dzek na sasiji sam udzekao prekidac podizaca i sijaju sva 4 tastera, Link to post Share on other sites
vranjin 0 Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Ne pasuju kontakti na motoru od centralne. Od 88. ima jedan prekidac u sebi a od 95. ima dva. Sutra ti objasnim kako da vezes mada nisam siguran u krajnji ishod. Mislim da ce ti biti najpametnije da nadjes motoric koji treba tj iz 88. Link to post Share on other sites
777.boban 0 Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Ako auto fabricki nije imao podizace nije samo plug ^ play da bi to shljakalo,bez obzira sto imas dzekove za prekidace podizaca kod menjaca,mora da se dovede struja na prave kontakte do dzeka vrata. Bez obzira sto je podizac iz 88 ili 95 godine,instalacija sasijska na modelima iz 88 je totalno drugacija od one iz 95. Znaci moras da vezujes,a sto se tice centralne imao je fabricku 100%,jer svaki e34 ima centralnu. Posalji mi adresu u inbox da ti posaljem struju za siber. Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 27, 2014 Author Report Share Posted October 27, 2014 Ma imao je centralnu, kada zakljucavam gepek zakljuca rezervoar i stara leva vrata, na ostalima nisu bili motori a u vozackim su otopljeni kablovi. A sto se tice podizaca intrrsuje me koje zu zice na modulu za podizac tj kako da nateram da radi, nije mi problem da vucem zice Link to post Share on other sites
StunterSM 0 Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Jel ovaj auto vredi toliko sredjivati? ja bi ga izmerio na kilo davno :D Link to post Share on other sites
wice 0 Posted October 28, 2014 Author Report Share Posted October 28, 2014 jbg sto ne vredi, nema previse posla ali jbg sitnice koje su nekome banalnost,meni nisu jer nikada nisam radio e34 tako da ucim polako,jbg,privodim farbanje delova,posto nije farban ceo,pa ce se jos malo vozati ako sve bude ok,za sada pali lepo radi jedino ,oopet ima veliki ler,od kada je zahladilo,ali bar radi Link to post Share on other sites
wice 0 Posted November 27, 2014 Author Report Share Posted November 27, 2014 skoro pa je gotov,nego imam jedno pitanje sto se tice lera, ler je visok,ali kada stisnem gornje crevo ,pocne da radi normalno, oko 600-700 obrtaja,lepo pali,lepo ide,ali to crevo mora biti pritisnuto,cemu ono sluzi? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=11_0861&hg=11&fg=45 pod br 4 Link to post Share on other sites
777.boban 0 Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Pa to ti je vakum za servo,ako bolje radi kad ga stisnes onda falsira. Link to post Share on other sites
Recommended Posts