gomila pitanja u veyi 520 e34 m20


Recommended Posts

Desava se da se m20 tako zaglupi,ja sam se sa jednim zajebavao 3 sata da ga ozracim,ista ta prica kao lokomotiva,kucao je u crveno i odjednom je proterao,ako ima plin probaj da sipas vodu i da skines crevo dolazno do isparivaca,da do njega dodje voda,moguce je da on pravi problem,druga stvar bez termostata se tesko ozracava,mozda je ostao otvoren,proveri i to.

Budi uporan proterace,ako ne pukne glava,heheheh.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mene muka hvata kad treba da ozracujem sistem. Taman pomislis sad je isterao vazduh kad ono sipak. Nekad se i tri sata mlatis, sto rece Boban. Samo budi uporan :) . Naravno, ako je sve ispravno.

Link to post
Share on other sites

sada nvi prvoblem,prestao da radi na plin radio samo na benzin,cim se prebaci na plin odma ugasi proveravao ventile i sve ok al nece,medjutim na benzinu malo brljavio zbog regulatora pritiska goriva jer kada je yakacen naliva pa brljavi na leru, ali doveyli ga od limara,i jutros mrtav,nece ni da se nakaslje ni na plin ni na benzin....

Link to post
Share on other sites

nemam pretstavu sta bi moglo da bude:(

sasvim normalno je radio i kada smo ga raskopali da se sredi on poceo da jebava.

posto je obican plin i ima onaj rele za gasenje diyni,kada je drugar umesto njega stavio nov on nije hteo da upali,onda vvratio sttari,upalio par puta i sada jok,a i cudno mi je sto je na rele povezan i 5ti kontakt,i to neka zica koja ide od snopa anlasera,i jos nesto je prevezano,pumpa nema napona na svom vodu,pa je neko ranije provukao novi vod sa kontakta do pumpe,e sada intresuje me gde je relej i osigurac fabricki od pumpe? i sta okida pumpu?tj komp kada se zavergla ili kako vec?

Link to post
Share on other sites

osigurac je u kutiji sa osiguracima(sa leve strane) a rele pumpe je u kutiji pored racunara( u kutiji sa desne strane). Pumpu za gorivo ukljucuje racunar i to kad pocne da dobija impulse sa senzora radilice.

Link to post
Share on other sites

upalio sam ga,problem je bio u releju od plina koji je prekidao rad dizni,a radi i na plin ( problem je sto ije bilo plina uopste : :prankster2: )

ali problem sa oyracivanjem,.

obacim crevo u hladnjak dok ne iybaci vodu na sisicu na termostatu,drugacije ne mogu da proteram,upalim ga dodje temperatura do crte posle pola i vec pocne da brboce u hladnjaku,voda surkulise kroy bocu na hladnjaku,kroyz isparivac plina,ali kada odvijem sisicu na termostatu uglavnom samo para izlazi

Link to post
Share on other sites

primetio sam da ok di na leru brljavi na benzinu i baca malo crnog dima na auspuh,kadayadim osigurac od pumpe, smiri se rad i podigne ler,ali puno bolje radi ali nece a primi gas,verovatno sto nema pritiska goriva,naravno da se posle 20ak sekundi ugasi,e sada da li je ovo znak losih dizni ili je protokomer los?kada otkacim protokomer,podigne ler,bolje rai ali ne prima gas

Link to post
Share on other sites

kako si o sam napisao;gomila pitanja. U pravu si.a ja mislim da ti je kranje vreme da nadješ u svom kraju majstora za BMWa jer ovako nećeš rešiti problem. Ne zameri,shvati ovo kao dobronamerni savet!

Link to post
Share on other sites

primetio sam da ok di na leru brljavi na benzinu i baca malo crnog dima na auspuh,kadayadim osigurac od pumpe, smiri se rad i podigne ler,ali puno bolje radi ali nece a primi gas,verovatno sto nema pritiska goriva,naravno da se posle 20ak sekundi ugasi,e sada da li je ovo znak losih dizni ili je protokomer los?kada otkacim protokomer,podigne ler,bolje rai ali ne prima gas

MOzda je regulator los pa pisaju benzinske dizne benzin i kad radi na plinu,pa onda brljavi jer ga davi.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

OCISCENE SU dizne,onda je detonirao na plin verovatno sto nije dobro nastelovan,i od tada radi na 3000.fals nije.

onda sam primetio da drugar nije lepo vratio plavi dyek na davacu,kada ga vratim on spusti obrtaje i ugasi i nece da upali,ali kada klapnu otvorim na protokomeru negde oko pola,lepo radi na leru,na normalnim obrtajima,ali ne prima lepo gas,klapna se lagano pokrece.da li je problem u protokomeru ili necem drugom,kada otkacim protokomer ugasi se

Link to post
Share on other sites

da li je problem u protokomeru ili da trazim dalje,nemam od koga da pozajmim protokomer da probam,znaci sa zakacenim konektorima nece da upali samo se nakaslje,uspem da ga upalim jedino kada rukom otvorim klapnu na protokomeru do pola i radi na leru,gas ne prima rekao bih da daje prerani ugao paljenja jer koce da pukne na usis,kada otkacim dzek sa plavog davaca,upali lako ali radi na 3000obrtaja.

ima li neko ideju?hvala,klapna se lako pokrece na protokomeru,razradjena je ,nije kriva,diyne ociscene ,ler ventil ,nove svecice

Link to post
Share on other sites

otpor krece od 300 oma i do polovine dodje oko 3600 onda lagano pada i na skroy otvorenoj klapni je oko 800 oma, senzor temperature vazduha je bio otkinut jedan kontakt,povezao sam ,njegov otpor je oko 500 oma.namontirao sam ali nisam mogao da upalim,mrtav je, jednom je se nakasljao i radio jedva 4-5 sekundi sa otkacenim plavim davacem i nista vise,varnicu ima na svecicama,otpor na senzoru bregaste je oko 540 oma.

Link to post
Share on other sites

nisam stigao da ga proverim uhvatila me kisa,

@ casper da li za ovu proveru dovedem 12v na jedan pin a na drugi merim koliko propusti? i da li je moguce da uopste nece da upali kada strada protokomer?na m40 sam mogao da upalim i kada ga otkacim,ali ovde je verovatno potpuno drugaciji sistem

Link to post
Share on other sites

Na protokomer treba da dobijes 5 volti napajanja. Kako se zakrece klapna tako se na izlazu menja napon od 0 do 5 volti. otpor senzora za remperaturu je oko 2.5 kilooma na 20 stepeni. Svuces gumicu sa dzeka e meris. Vidi da li je protokomer sa 4 ili 5 pinova pa da ti kazem gde sta da meris.

Link to post
Share on other sites