Recommended Posts

Sinoc sam probao da raskacim lambda sonde.

Prvo sam raskacio jednu sondu i auto je radio ok skoro 15 minuta. Pomislio sam da je stvarno problem u sondi jer je 15 minuta auto radio mirno i na leru, a i ubrzavao je kao nikad. Motor nije tresao i sve je bilo ok. Posle 15-ak minuta, spustio je obrtaje i opet poceo po starom. Onda sam ponovo prikljucio sondu, ali bilo je isto lose.

Posle nekih 2 sata ponovo sam seo u auto, ali sam sad iskljucio drugu sondu. Opet ista prica. Radio je super 15-ak minuta a onda poceo da trokira.

Posle sam probao razne kombinacije, sa obe, samo sa jednom ili samo sa drugom. Definitivno da bolje radi bez jedne sonde neko vreme, ali opet nema pravila sa kojom.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da Baki, iz Nisa sam.

Znam Dekija, uzimao sam i ja neke delove od njega. Videcu prvo ako mogu ovako da se snadjem za lambda sondu da uzmem od nekog da probam. Istu sondu koriste svi M52 motori, znaci i E36 modeli kao sto su 320, 323 i 328.

Link to post
Share on other sites

Sinoc sam bio kod n-tog majstora i uradili smo sledece:

On ima neku italijansku dijagnostiku (nisam zapamtio ime), ono tipa kofer sa svim kablovima , LCD ekran i 20-ak tastera. Prikljucili smo ga i on je ocitao greske za lambda sondu, senzor radilice i prijavio je nesto oko paljenja svih cilindara ali to je zbog toga sto sam skidao sve bobine. Izbrisali smo sve greske, ja sam seo u auto okrenuo jedan krug, i posle 5 minuta je auto opet poceo da brljavi.

Prikljucili smo ga opet na dijagnostiku i on sada nije pokazao ni jednu konkretnu gtresku neke komponenete ili sklopa, ali je pokazao 2 greske vezane za parametre. Malo mi je nezgodno bilo, posto je dijagnostika na hrvatskom jeziku. Kad smo usli u Help za tu gresku, on je napisao nesto u smislu da auto ima problema sa “konfiguracionim” parametrima ali da se ni jedna komponenta ne moze “okriviti” za to. Dalje je pisao da problem moze biti u paljenju, fals vazduhu, lambda sondama itd., ali nista konkretno.

I ovom majstoru je bilo sumnjivo nesto oko fals vazduha i prskao je onim carb cleanerom oko ususne grane ali nije uspeo nista da sazna.

Pokusacu da promenim svecice, mada sam kupio NGK BKR6EK u radnji koja ih sigurno kupuje od Mass-a, mada nikad se ne zna…

Link to post
Share on other sites
Sinoc sam bio kod n-tog majstora i uradili smo sledece:

On ima neku italijansku dijagnostiku (nisam zapamtio ime), ono tipa kofer sa svim kablovima , LCD ekran i 20-ak tastera. Prikljucili smo ga i on je ocitao greske za lambda sondu, senzor radilice i prijavio je nesto oko paljenja svih cilindara ali to je zbog toga sto sam skidao sve bobine. Izbrisali smo sve greske, ja sam seo u auto okrenuo jedan krug, i posle 5 minuta je auto opet poceo da brljavi.Prikljucili smo ga opet na dijagnostiku i on sada nije pokazao ni jednu konkretnu gtresku neke komponenete ili sklopa, ali je pokazao 2 greske vezane za parametre. Malo mi je nezgodno bilo, posto je dijagnostika na hrvatskom jeziku. Kad smo usli u Help za tu gresku, on je napisao nesto u smislu da auto ima problema sa “konfiguracionim” parametrima ali da se ni jedna komponenta ne moze “okriviti” za to. Dalje je pisao da problem moze biti u paljenju, fals vazduhu, lambda sondama itd., ali nista konkretno.

Cekaj sad, auto brljavi tacno posle 5 minuta i kad je zagrejan, tj. i kada je na closed loop?

Znaci upalis auto, vozis 4 min, ugasis, upalis opet, vozis jos 4 min, opet ugasis....jel to to?

Ako je to tako onda...:

p9230295sjs0.jpg

p9230297ser0.jpg

Ovo ti je ispod desnog filtera kabine. Skines 4 sarafa i izvadis ovo, ali prije toga skines + sa akumulatora. Oprezno otvoris ECU, ako budes vidio vlage i ovih stvari unutra onda znas gdje lezi problem. Ako unutra je sve OK onda mozda treba da se radi ECU Update, a to rade samo u dileru BMW-a. Ako je ovo sto ja mislim, auto bi trebao da ti da gresku P0600 Serial Cummunication Link Malfunction.

Ko proizvodi taj CaPS sto si stavio? Origigi? Nov a ne valja nista?

Link to post
Share on other sites

Drugari, nista nisam resio.

Ovog meseca sam samo dao oko 300 eur, sto za delove, sto za majstore, a i sam sam bar 15 puta ovog meseca skidao svecice, bobine , usisnu granu, razne senzore i dr. A vreme i zivce da ne racunam.

Toliko sam preokupiran ovim stvarima da su i ljudi oko mene poceli da primecuju.

Resio sam da par dana malo odmorim od svega, jer mi je ovo postalo kao najgora nocna mora. A i sam vise nemam ideja sta da radim o kod kog majstora da ga vozim, jer od ovlascenog servisa u Nisu nema nista. On ce krenuti sa izmenom delova i znam da ce prvo krenutio od protokomera koji kod njih kosta oko 350 eur.

Skoro sve sto moze da ima veze sa ovm problemom sam zamenio, i to sam stavljao sve nove delove i opet nista.

Raspitacu se da nadjem nekog normalnog majstora koji radi samo BMW jer ovaj moj problem moze resiti jedino neko ko se vec susreo sa istim problem ili neko ko zeli da se posveti i temeljno pregleda ceo auto.

Link to post
Share on other sites
pokusaj naci nekoga ko ima istio kompjuter kao tvoj,zamjenite i probajte...

to isto probaj sa sondom i ako do toga ne bude onda stvarno u pm...

Ne moze samo plug and play. Treba da se programira u diler.

Link to post
Share on other sites

Ja vozim e39 528 desava mi se redovno da obrtaji stoje za dve debljin skazaljke iznad one crte pre 1000 o\min ajd da kazemo 500 ili 600 malo vibrira na leru ali to je toliko malo da drugi i ne primete a auto s obzirom da ima 190ks ne ide nikako do 3000 3500 o\min tek tada pocinje ludnica...Mislim da niste mozda previse perfekcionisti,pa nije to dizel da kida od 1500 o\min,benzin voli obrtaje.... Ne znam sta da kazem...Stvarno zelim da to sredis sto pre...Ne secam se jesi li napisao negde koliko je auto presao....Jako mi je zao sto se gnjavis toliko,ostavi ga malo sto kazu da oladi, ko zna mozda se vise ne bude desavalo...

Link to post
Share on other sites

@P200

jedna ili 2 debljine kazaljke ispod 1000 rpm na skali nikako ne moze da bude 500 ili 600 vec 800 ili vise.

Meni kazaljka stoji na pola ili na manje od pola izmedju 0 i 1000 rpm, sto znaci da mi na leru stoji na 500 rpm ili cak i manje. Inace, to sa kazaljkom i brojem obrtaja mi ne bi bio nikakav problem da auto radi ok, jer mozda i taj pokazivac broja obrtaja nije tacan. Problem je sto auto ne radi kako treba.

Nisam uopste perfekcionista u smislu da trazim da sve bude idealno, ali kad se vozis u autu koji ceo vibrira i imas utisak da ti se i creva u stomaku tresu, onda i tebi ne bi bilo sve jedno. Skoro da imas osecaj da vozis traktor.

Link to post
Share on other sites

Stavio sam mu nove svecice, NGK BKR6EK. Auto se i dalje isto ponasa.

Perfektno radi na leru, extra ubrzava, najvise 5 minuta, a onda opet isto.

Na leru pocinje da trese a kad ubrzava treba mu vise vremena da dostigne odredjenu brzinu. Na primer, ide do 6000 rpm ali kao da ne moze da prenese svu tu snagu na tockove, otprilike kao kada imate problem sa kvacilom. I negde izmedju 1700 rpm i 2000 rpm, skoro kao po pravilu, se osecaju "knedle" pri ubrzanju, bez obzira koji stepen prenosa je u pitanju.

Ono sto mi je takodje cudno je da kad auto ugasim posle svih tih losih simptoma, pa upalim ponovo posle 10-ak minuta na primer, on opet perfektno radi nekih par minuta iako je motor vruc i prakticno je odmah na radnoj temperaturi.

Nekad se desi da na primer ugasim auto pa upalim posle minut-dva a on opet radi dobro.

Link to post
Share on other sites

druze da pitam i ja nesto,a da ti slucajno nije zapusen katalizator?

dok sam radio u bivsoj firmi,slicno su se auta ponasala kada je zapusen katalizator,tj kada se zagreje keramika u njemu pocne da gusi,kada se malo ohladi on opet ide malo pa sve iz pocetka...

Link to post
Share on other sites

Drugar,jesi li ti razbio maler na ovim kolima, ako nisi odma da nadjes neku razbijacicu i veceras po prvom mraku u neki shumarak i jedno tri puta razbijes i bice bolje 100%,ako ne autu onda tebi. Neznam kako da ti pomognem pa bar da te razvedrim i ako hoces da dodjes u Le, ima jedan dobar elektronicar pa da pogleda,i poslusaj ove ljude i nadji drugi ECU al ne da KUPIS nego samo da probash.Puno srece.

Link to post
Share on other sites

A sto se tice razbijanja malera, razbijam ga ja konstantno, nego nikako da resim problem... ;)

Nego, sad si me bas podsetio, bio sam sa jednom udatom u vreme kad sam kupio auto, a kazu da `oce zbog toga da bije maler :P

Link to post
Share on other sites

U brate ti si onda pod tezom terapijom ,moras da nedjes neku mladu cigancicu i s njom da razbijes taj tezak maler a i ona mora da ti produva katalizator iako ti mislis da ga nemas.Bas cu danas da odem do ovog majstora da ga pitam staciniti.

Link to post
Share on other sites
A sto se tice razbijanja malera, razbijam ga ja konstantno, nego nikako da resim problem... ;)

Nego, sad si me bas podsetio, bio sam sa jednom udatom u vreme kad sam kupio auto, a kazu da `oce zbog toga da bije maler :P

probaj da otkacis protokomer i da vozis bez njega

Link to post
Share on other sites

Probacu veceras da otkacim protokomer i da vozim bez njega.

Sta mislite da probam da mu "ocistim" protokomer. Na nekim americkim sajtovima sam citao da ljudi to rade i da se auto posle mnogo bolje ponasa a otprilike su imali slicne simptome kao i ja.

E sad, mislim da je kod mene protokomer sa filmom, a cuo sam da je zajebano da se cacka ista oko njega i da lako mogu da ga pokvarim, mada na ovim sajtovima gde sam to citao, cistili su bas takve protokomere.

Da li je neko od vas radio to ili ima bilo kakva iskustva sa tim?

Link to post
Share on other sites