scorpyon

sto veca brzina vise laze na instr.tabli ?

Recommended Posts

pozdrav ljudi , ne znam gde tacno da postavim pitanje ako neko zna ili misli sta moze biti i kako resiti . 

pa vozim auto nekih pola godine mozda i vise , prvo sam posumnjao u laz brzinometra prilikom voznje od 90 km/h kada su me lagano sustizali kamioni. ali nisam toliko obracao paznju jer sam mislio da je u pitanju par km/h ali ...

malopre sam ukljucio staru navigaciju koja pokazuje brzinu auta ,

pri voznji od 70km/h gps pokazuje 67 ,

pri voznji od 90km/h gps pokazuje 85/86,

pri voznji od 120km/h gps pokazuje 114/115km/h ,

130 pokazuje 123km/h ,

brze nisam isao ali to mi je pokazalo da bi razlika bila jos veca . 

naravno na tempomatu sam ustelovao tacnu brzinu kojom sam zeleo da vozim , inace tempomat i kazaljka se uklapaju . znam uglavnom da mi GPS(navigacija) na svakom autu pokazuje oko 2km/h manje ali ovde sto je veca brzina veca je razlika.

318dA 2011 , ima gume 16ce i 17ce i sve su po fabrickom broju sto su dozvoljene velicine inace me ovde ne bi pustili na tehnickom da su nedozvoljene velicine gume . 

sta mislite o ovome problemcicu koji se desava kod mene i kako bi se to moglo resiti ? 

hvala vam :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nije problem, to je tako.

Sent from my SM-G900L using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaista je tako ?!  ne mogu da verujem :/ mislio sam da je nesto u pitanju sigurno jer sto je veca brzina pravi razliku , hajde da je razlika ista i na 70km/h i na 130km/h . 

bas sam zbunjen ,jer znam da je kod mojih drugih automobila konstantna razlika od oko 2km/h manje kojom god brzinom da se krecem .

u svakom slucaju hvala ti mnogo ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, kod mene nije tako recimo. I na ovom i na proshlom autu razlika je uvijek bila 3kmh, bez obzira na brzinu kojom vozim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na e34, e39 i e61 sam imao takve razlike. Razlika je procentualna što brže ideš veća je razlika

Ako baš hoćeš da vidiš ko te laže, zamoli nekog saobraćajca da vidite na radaru.

Sent from my SM-G900L using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaaa zamoli ga da vidi preko 150 koliko laze :D

Sent from my (S' mobilni) LG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mora na što veću brzinu :)

Sent from my SM-G900L using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na svakom novijem bmw-u (e46, e39, e38 pa na dalje) imas u obc meniju da vidis koliko ti je prava brzina. Zakonom je zabranjeno da brzinometar pokazuje nizu brzinu od tekuce (sto lako moze da se desi zbog losih guma, druga velicina gume, felne itd.) tako da je svaki brzinometar kalibrisan da do 100kmh prikazuje fiksno nizu brzinu za par kmh, a preko 100 u procentima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OBC brzina je namjestena da "laze" za neku konstantnu vrijednost. Ovo kod tebe mi se cini da imas nestandardnu velicinu gume (precnik se ne slaze sa fabrickim) pa ti kilometar sat laze za nekoliko procenata

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, bmwbimmer said:

OBC brzina je namjestena da "laze" za neku konstantnu vrijednost. Ovo kod tebe mi se cini da imas nestandardnu velicinu gume (precnik se ne slaze sa fabrickim) pa ti kilometar sat laze za nekoliko procenata

318dA 2011 , ima gume 16ce i 17ce i sve su po fabrickom broju sto su dozvoljene velicine inace me ovde ne bi pustili na tehnickom da su nedozvoljene velicine gume .  

 

ovo sam napisao u prvom postu , znaci sve je po PS-u , tacan broj guma u potpunosti - ne znam koji je broj ali znam da je sve ok . (u fabrrickom listu stoje sve dozvoljene velicine gume i po njemu ih i kupujem jer ne bih mogao tehnicki da prodjem da su sa drugim brojem koji nije po propisu )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabricki je od vecine auta oko 5km/h jer mozes staviti i najvece fabricke felne od 18 inca, a auto nema nacina da to prepozna, a brzina se mjeri na osnovu broja okretaja tocka...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su uvek fabričke mere. A evo i na mazdi sam gledao juče, ista priča, različito pokazuje.

Sent from my SM-G900L using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites