Koji uređaj na 16v motor?


Recommended Posts

Drugari malopre sam čuo komentare da na motorima sa 16 ventila nije dobro ugrađivati "običan" plinski uređaj već isključivo sekvent plin. Da li je to tačno i ako jeste šta sve može da se dogodi ako se ugradi "običan" plinski uređaj na 16v motor? Totalni sam laik za ove stvari :blink: pa bi svaki savet bio od koristi!

Link to post
Share on other sites

Ti samo da odes kod nekog plinadzije da ti prebaci isparivac blize usisu, moze da stane izmedju kucista filtera vazduha i krila,

ili ispod protokomera i ima da se navozas sa obicnim ;) O prednostima sekventa ima dosta da se procita, da ne pisemo ponovo :)

Prilazem sliku tvog motora i sadasnjeg stanja ;)

picture1129i.jpg

Link to post
Share on other sites

Za prvi prelazak na plin, gas brze stigne (dobro za neosetni prelaz sa benzina na plin), a za kasnije je bolje jer po gasenju auta manje plina ostane ``zarobljeno`` izmedju isparivaca i usisne grane, tj.u usisnoj grani - smanjuje se mogucnost detonacije ako se startuje direktno na plin.

Link to post
Share on other sites

Samo sekvencija, ostele gluposti ne volim da vidim ni na slici...

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ako planiras da vozis taj auto narednih par godina prezali 400e i stavi sekvent,u suprotnom ces svaki drugi dan da stojis pored auta i da razmisljas dali da vadis plin ili ne... Bmw sa obicnim plinom nije Bmw! Potrosnja ce ti biti oko 3l preko benzina,a od standardnih 130ks ostace ti na raspolaganju 70... pa ti vidi

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Obican, vakumski, uredjaj je za karburatorske motore. Motori sa elektronskim ubrizgavanjem iskljucivo i samo sekvent nevezano od cega je usisna.